Posts

Natuurlijk heb je geen goede voornemens

Afbeelding
Als je een beetje op mij lijkt, maak je geen goede voornemens. Veranderingen in je leven pas je immers net als ik direct toe. En zeker niet publiekelijk op zo'n overdreven datum als 1 januari. Toch heb je wellicht net als ik ook verbeter of verander doelstellingen en zoek je naar de wijze waarop je succesvoller wordt in gebieden die je belangrijk vindt. Je financien, je relatie, je baan, je spirituele kant? In deze video helpt mijn coach Tony Robbins je op weg met een bewezen en inspirerende aanpak. Ik hoop dat het ook jou helpt. Hoor ik van je resultaten?

Copyright 2017 (c)

Afbeelding
Was u al weer up to date met u copyright statements?

Copyright 2014

Afbeelding
Jazeker, het is weer zover. U kunt het copyright statement op al uw sites alvast klaarzetten voor 1 januari. copyright statement 2014 2015 bijwerken update

360graden analytics van uw klant en zijn customer experience?

Afbeelding
Het is best complex intussen. Waar zit de klant in uw customer experience en in welke doelgroep? Wat doen ze op social media? Met welke apparaten bezoeken ze uw bedrijf? Hoe speelt u in op de doelgroep met de juiste aanbiedingen en informatie?

Meer bezoekers online leidt tot Big Data - Kan uw e-Commerce platform daar doorheen kijken? | Relevantie van een oud gediende.

Afbeelding
We horen die term met regelmaat: "Big Data". Voor webwinkeliers was het wellicht nog even "ver van mijn bed", maar met de enorme toename in bezoekersaantallen en online verkopen is het ineens realiteit voor elke online winkelier. De vragen "hoe blijf ik relevant voor mijn klant" en "wie is die klant" hangen immers samen met het doorgronden van die hoge aantallen. Eenvoudige parameters zijn uiteraard de gebruikte browser, de windows versie, de OS-versie. Maar het wordt lastiger als u uw klanten functioneel wilt onderscheiden. Als u A/B-testing wilt verrichten, gebruikers sessies wilt naspelen, wilt inzoomen op "abandoned baskets". Hier komt het zeer van pas als uw e-commerce platform u het gereedschap biedt om scherpe analyses te maken, groepen die "blijven hangen" in uw conversie strategie nogmaals te "targeten". Van uw directe online shop, van een affiliate of een business partner. Dat vraagt een platform wat...

Content Driven Commerce om uw klanten met relevante content te binden

Afbeelding
In samenwerking tussen Hippo en Bluetrade werd deze oplossing gerealiseerd: Het gemak van content management voor story-telling en het verdelen daarvan in online brochures ed. en diezelfde content op relevante plaatsen en relevante momenten op uw webwinkel. "omdat 9 plaatjes met een prijsje niet de meest inspirerende gebruikers ervaring is".

A user-interface is like a joke.....

Afbeelding
Deze is te leuk :-)